Music Video Zatul Mentor 6 - Tinggalkan Yang Lalu (Live Final)



Artist : Zatul Mentor 6
Title : Tinggalkan Yang Lalu


Pernah aku terjerat dan tertipu
Terbelengu dalam madu dan racun
Wahai cinta bukan ini mahu ku
Lepaskanlah aku dari bisamu

Mungkin masa lalu
Bukanlah untuk aku
Masa didepanku...
Pasti semua milikku

Terpanggil hidup ini
Membawa semua inginku
Tuk tinggalkan yang lalu
Tuk terangi hatiku...

Biar aku dengan hidupku
Bawa jauh hidupmu...
Yang tak perlu bersama
Tak lagi disisiku...

Mungkin masa lalu
Bukanlah untuk aku
Masa didepanku...
Pasti semua milikku

Terpanggil hidup ini
Membawa semua inginku
Tuk tinggalkan yang lalu
Tuk terangi hatiku...

Biar aku dengan hidupku
Bawa jauh hidupmu...
Yang tak perlu bersama
Tak lagi disisiku...

You Are Now Reading Music Video Zatul Mentor 6 - Tinggalkan Yang Lalu (Live Final) And You Can Get Music Video Zatul Mentor 6 - Tinggalkan Yang Lalu (Live Final) at http://siqa-download.blogspot.com/2012/06/klip-video-zatul-tinggalkan-yang-lalu.html, You Can Share or Copy the Link If Music Video Zatul Mentor 6 - Tinggalkan Yang Lalu (Live Final) Is Very Useful And Do Not Forget to Visit Music Video Zatul Mentor 6 - Tinggalkan Yang Lalu (Live Final) Anytime You Want.

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More