Music Video Anas Mentor 6 - Hanya Dirimu (Live Final Mentor)



Artist : Anas Mentor 6
Title : Hanya Dirimu


Hanya dirimu...
Yang mampu membuat aku
Memandangmu tanpaku
Tidak terkata kelu...

Hanya dirimu...
Difikiran selalu
Tiada kata yang ku tahu
Yang pernah mampu
Menggambarkanmu...

Hingga hujung nyawa diriku
Biar aku mencintaimu...
Hingga akhir hayat hidupku
Biar aku menjaga dirimu...

Biar selalu...
Begitu bersamaku
Bila saat nyawaku
Mengharungi semua...

Biar selalu...
Dapatku melihatmu
Biar sahaja semua berlalu
Tertinggal kau dan aku
Untuk selamanya...

Hingga hujung nyawa diriku
Biar aku mencintaimu...
Hingga akhir hayat hidupku
Biar aku menjaga dirimu...

Tanpamu ku tak akan mampu
Mengharungi hari tanpa ada pegangan
Tak akan pernah jemu....
Ku akan mencintaimu....

Hingga hujung nyawa diriku
Biar aku mencintaimu...
Hingga akhir hayat hidupku
Biar aku menjaga dirimu...

Hingga hujung nyawa diriku
Biar aku mencintaimu...
Hingga akhir hayat hidupku
Biar aku menjaga dirimu...
Biar aku menjaga dirimu...

You Are Now Reading Music Video Anas Mentor 6 - Hanya Dirimu (Live Final Mentor) And You Can Get Music Video Anas Mentor 6 - Hanya Dirimu (Live Final Mentor) at http://siqa-download.blogspot.com/2012/06/klip-video-anas-mentor-6-hanya-dirimu.html, You Can Share or Copy the Link If Music Video Anas Mentor 6 - Hanya Dirimu (Live Final Mentor) Is Very Useful And Do Not Forget to Visit Music Video Anas Mentor 6 - Hanya Dirimu (Live Final Mentor) Anytime You Want.

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More