Music Video Awie - Selamanya Untukmu (OST Bikers Kental 2013)



Artist : Awie
Title : Selamanya Untukmu
Album : OST Bikers Kental 2013



Andainya aku mampu...
Kembali ke detik masa dahulu
Tidak berdusta menebus silapku

Oh...teman maafkan aku

Kini aku akui...
Hidupku sepi tanpa temanku
Kerna memilih mengejar cita
Sahabat atau cintaku...

Oh...
Jauhnya aku...
Jauh hanyut dalam mimpiku
Semoga berakhir dengan senyuman

Kini aku sedari...
Ku kejar kaca bukan permata
Layu terkulai di tangan cintamu

Oh...teman maafkan aku

Oh...
Jauhnya aku...
Jauh hanyut dalam mimpiku
Semoga berakhir dengan senyuman
Oh...teman maafkan aku

Ooo...sahabat atau cintaku

Kini aku temui...
Jawapan di penghujung perjalananku
Bertemu cinta...selaku temanku
Sahabat dalam hidupku...

You Are Now Reading Music Video Awie - Selamanya Untukmu (OST Bikers Kental 2013) And You Can Get Music Video Awie - Selamanya Untukmu (OST Bikers Kental 2013) at http://siqa-download.blogspot.com/2013/05/video-clip-music-awie-selamanya-untukmu-ost-bikers-kental-2013.html, You Can Share or Copy the Link If Music Video Awie - Selamanya Untukmu (OST Bikers Kental 2013) Is Very Useful And Do Not Forget to Visit Music Video Awie - Selamanya Untukmu (OST Bikers Kental 2013) Anytime You Want.

1 comments:

Saya suka sekali sewaktu lagu Awie itu SEJATI...heee

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More